dinsdag 26 november 2013

Week 47

Grafisch ontwerpen
Deze week heb ik met grafisch ontwerpen met Jelle overlegd over mijn ideeen. Het idee dat mij het meest aansprak was het maken van foto's van monden die de letter van het alfabet uitspraken. In ben erg enthousiast hierover. Jelle zei dat ik bezig kon gaan hiermee, maar ook nog een ander idee uit moest werken. Ik ben bij dit vak nog niet tegen een probleem aangelopen, het gaat erg goed en ik heb zin om te beginnen.

Illustratie
Deze les viel uit.

Tekenen
Bij tekenen kwam voor de tweede keer een naaktmodel. Ik vind het erg leuk om dit te doen en merk dat mijn schetsen al een heel klein beetje beter worden! Als ik veel oefen gaat dit denk ik telkens een stukje beter.

Voor de thuisopdracht heb ik ook al een idee: per levensfase een foto met illustratie maken van hoe het eruit ziet onder je bed. Bijv. als kindje is er een krokodil of monster onder je bed, als puber allemaal condooms, als bejaarde slaapt er een kat onder je bed etc.

Digitaal ontwerpen
Deze les heb ik mijn idee voor een app besproken met Henk en heb ik ook mijn icoontjes besproken. Ik wil een dagboek app maken die je volledig kunt personaliseren. Henk vond het gelukkig een goed idee en raadde mij aan om één bepaald icoontje op verschillende manieren uit te werken. Hiermee kan ik wel aan de slag!