dinsdag 26 november 2013

Week 48

Grafisch ontwerpen
Grafisch ontwerpen vond ik deze les erg nuttig! We hebben met de hele klas onze ideeën besproken en hebben tips gekregen en gegeven aan en van onze klasgenoten over hoe we nu verder zouden kunnen gaan. Over mijn idee zeiden mijn klasgenoten dat ik in plaats van foto's ook stopmotionfilmpjes kan maken van bijv. 3 foto's. Zo zie je de letter uitgesproken worden, in plaats van dat je maar één moment ziet. Dit vind ik een erg goed idee! Ik twijfelde ook of ik verschillende mensen of één persoon zou gebruiken hiervoor, maar mijn klasgenoten vonden meerdere mensen een leuk idee omdat je het dan meer kunt categoriseren en daar ben ik het mee eens. Nu kan ik aan de slag!


Illustratie
Deze les hebben we met Hans onze ideeen besproken. Ik had een aantal ideeën, maar achteraf vond ik er niet één echt goed. Het gesprek met Hans heeft de opdracht voor mij wel veel duidelijker gemaakt want ik snapte nog niet echt wat er van ons werd verwacht. Na het gesprek ben ik opnieuw gaan brainstormen en inmiddels heb ik wel een stuk of wat goede ideeën.

Tekenen
Deze les was ik ziek.

Digitaal ontwerpen
Deze les was ik ziek.