maandag 9 december 2013

Week 49

Grafisch ontwerpen
Tijdens de les heb ik de gemaakt foto's besproken. Ik heb besloten dat ik alleen de essentie van de letter wil fotograferen, en niet drie foto's van één letter. Ook wil ik ook een deel van het gezicht erbij tonen. Tijdens het bespreken kwamen er achter dat ik woorden moest gaan maken. Dit heb ik thuis gedaan in een filmpje.

Illustratie
Deze les zijn we verder gegaan met onze infographic. Ik heb nu eindelijk een goed idee: een infographic over hoe je aan iemands lichaamstaal ziet of diegene liegt. Ik ben gelijk aan de slag gegaan om hiernaar onderzoek te doen.

Tekenen naar waarneming
Tijdens de les heb ik met Trudy mijn idee besproken. Hierdoor kwam ik tot de conclusie dat er veel meer mogelijk is dan ik eerst dacht. Nu ga ik verder denk en experimenteren met mijn idee.

Grafisch ontwerpen
Deze les ging niet door.