maandag 9 december 2013

Week 50

Grafisch ontwerpen
Ik heb mijn filmpje aan Jelle laten zien en samen hebben we gebrainstormd over hoe ik nu verder ga. Jelle kwam toen met een goed idee, en ik ga hier nu mee bezig en dit verder uitwerken. Daarna wil ik mijn definitieve versie maken van de foto's, met betere belichting en model etc.

Illustratie
Deze les ben ik verder gegaan met mijn idee voor de infographic. Ik heb schetsen gemaakt en met Hans besproken over hoe ik nu verder moest. Ik vind het altijd fijn om even met de leraar te overleggen omdat ik vaak een beetje onzeker ben over wat ik doe en dit helpt me vaak weer een beetje op weg. Na het gesprek kon ik weer verder met mijn ontwerp.

Tekenen naar waarneming
Deze les viel uit.

Digitaal ontwerpen
Ik heb thuis schetsen gemaakt voor mijn app en ik ben bezig geweest met het uitwerken één van mijn logo's in Illustrator. Ik zat een beetje in de stress omdat ik nog nooit met Illustrator heb gewerkt, maar doordat ik thuis deze week heel veel filmpjes heb gekeken waarin werd uitgelegd hoe je moet omgaan met Illustrator kon ik al een aantal dingen. Dat voelde erg goed. Ook deze les heb ik met Henk mijn ideeën besproken en daardoor kan ik weer verder.