zaterdag 2 november 2013

Werkbespreking

We hebben onze eerste werkbespreking gehad en ik heb hier erg veel van geleerd. Mijn opbouwende kritiek was namelijk het volgende:

Hans Roos
  • Prima student
  • Te braaf, binnen de lijntjes
  • Meer experimenteren!
  • Te schools
  • Neem het roer over
  • Kies eigen weg

Trudy Kramer
  • Goede grondhouding
  • Schetst te schattig
  • Leert gemakkelijk

Jelle Post
  • Ga zelf de uitdaging zoeken in opdrachten
  • Met Hans eens
  • Benieuwd naar ontwikkeling
  • Ga experimenteren

Henk Hokse
  • Verhuis naar een nieuwe wereld
Lisa Sportel
  • Doe onderzoek naar kunstenaars
  • Laat jezelf inspireren!

Ik vind deze kritiek echt goed en hier heb ik ook wat aan. Ik ga zeker bezig om veel meer te experimenteren. Ik heb ook geleerd door deze werkbespreking dat ik me niet zo strak aan een opdracht hoef te houden, maar dat ik eigenlijk heel erg vrij ben. Hiermee ga ik zeker aan de slag. Ook heb ik geleerd dat ik mijn werk netjes en geordend op moet hangen op de werkbespreking, want nu had ik alles door elkaar gehangen. Ik ga vanaf nu ook veel meer schetsen. Ondanks alles had ik tot alle 5 voldoendes gehaald en hopelijk gaat het de volgende keer zelfs nog beter!